Fotomodell



I onsdags var vi hos Angelica Mansfield i Lilla Edet för att hon skulle ta kort på Ebba.



Hon är ju så söt!



Hon skulle posera på lite olika ställen...........



Fånga lite godis.........



Ber jag fint så kanske jag får mer?



En liten mysstund i lillmattes knä........



Eddie ( Angelicas )  fick vara med på ett hörn.



Lite kan jag väl jobba för godiset då............



Och så tar vi oss en rusch. Ebba reagerade inte alls på att det gick människor förbi.



En ny kille skaffade hon sig med..........



Det blir jobbigt att modella...........



Inte heller några problem i stadsmiljö.



Min snuttefia, Bibbi, var också med.



Här är jag matte!



Lilla skruttan!

Dessa kort är tagna av Angelica Mansfield, www.hundlagret.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0