I väntans tider!



Denna lilla hemlösa ljuvliga pissekatt har jag tingat från KattKommando Syd. Hon blev infångad igår genom att de placerat ut en kattfälla. I den blev hon orolig men när hon kom ur den så gick hon direkt in i en transportbur och somnade. Just nu är hon på ett katthem i väntan på att få komma hem till oss. Under tiden så ska hon få komma till en veterinär och bli nerklippt och även undersökt.

Jag hoppas Flinga kan få komma hem till oss i mitten på maj. Men mycket beror ju på hur det blir med transport, Det är ju en bit mellan Bromölla och Uddevalla.



Under tiden får jag nöja mig med att sitta och suckta över bilderna och läääääängta............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0